Hoi allemaal
ik betaal al jaren netjes mijn overlijdingspremie ,ik doe dat per 2 maanden ,tot nu toe was er geen probleem ,tot ik half van vorige maand een brief kreeg dat ik een maand niet betaald was.
ik bel de verzekeringsmaatshappij ,die zei dat ik me niet druk moest maken omdat er een fout in hun systeem was .
Ze zouden nieuwe papieren sturen.
Omdat we niets kregen belden we terug ,opnieuw kregen we hetzelfde excuses en zouden ze het oplossen ,maar toen ik vroeg om een bevsetigingsmail kreeg ik die niet
Gisteren kregen we nu een brief waarin staat dat we nu 2 maanden achterstallig zijn en als we niet asap betalen we uit de verzekering worden gezet
we belden weer en nu vragen ze ons om toch te betalen en dat ze het later oplossen.
Of een andere oplossing betalen met vermelding van het polisnummer voor de maanden die ik echt nog moet betalen waar ik geen achterstand op heb.
Bij mij is het geloofwaardigheid nu gezakt naar 0 ,als ik zou betalen weet ik zeker dat ik er niets meer van hoor en dus een maand dubbel betaalt heb
als ik het tweede doe met die polisnummer heb ik bang dat ik dat geld kwijt ben,want als hun administratie nu al een puinhoop is
Is er nog iets wat ik kan doen.