goedemorgen, ik heb enkele dagen geleden een huawei ascend g510 verkocht voor €75 met orginele oplader en garantie-aankoopsbewijs.
Nu, gisteren avond krijg ik een sms van de koper dat het toestel veel problemen blijkt te hebben zoals hij blokeert, geen scherm de toetsen werken soms gewoon niet en hij kan nog wel even doorgaan zegt hij,
hij is de gsm hier komen afhalen bij mijn thuis, hij heeft de gsm getest en alles was inorde, nu vraagt hij het geld terug, ik heb geantwoord dat de gsm inorde was toen hij hem kocht want hij heeft hem uiteindelijk ook zelf getest en hij was inorde.
Na dat ik dat gezegdt heb antwoord hij dat hij morgen om 13uur voor mijn deur staat met de gsm en dat ik dan zelf mag kiezen welke weg ik wil inslaan, ofwel is het opgelost ofwel heb ik een probleem met hem, daarna zei hij nog dat mijn beslissing alles gaat bepalen en dat hij heel inventief is.
wat kan ik nu het beste doen, het toestel was inorde want hij heeft het zelf getest enzo, en zou ik dit moeten opvatten als bedreigingen?
ik ken deze persoon niet dus ik weet ook niet met wat voor persoon ik te maken heb, het kan wieweet een agressief persoon zijn.
als iemand mij zou kunnen helpen met dit probleem.
dankje.