Beste forumleden
Op 02/09/2014 koop ik mijn eerste smartphone in de Carrefour (Sony Xperia Z2).
Prijs 599 € maar met abonnement van twee jaar met Mobistar slechts 59€.
Ik bewaarde deze in een speciale cover samen met mijn laptop. Toch was het scherm na 2 weken stuk en dit bij normaal gebruik.
Mobistar (gehuisvest in de Carrefour) wimpelt me af wegens "drukschade" en een reparatie zou rond de 300 € liggen. Nakijken was geen probleem maar met bestekkosten.
Ik neem rechtstreeks contact op met Sony Support die me willen helpen en sturen me een mail waarin ze melden om terug naar de Carrefour te gaan en mijn toestel gratis op te sturen naar een vertegenwoordiger van Sony zelf. Ze wensen het toestel zonder bestekkosten zelf te bekijken.
Ik ga met deze mail (zie hieronder) naar de mobistar mensen in de Carrefour en ze weigeren om dit te doen.
Heb ik nog enig verhaal?
Geachte heer xxx,
U nam telefonisch contact op vanwege een gebroken scherm van uw Xperia Z2. Het scherm
barstte toen u even erop drukte, gaf u aan. Het toestel was toen 2 weken in uw bezit.
Gezien ik het ook vervelend voor u vindt dat uw eerste smartphone zo snel sneuvelde, raad ik
aan de winkel te vragen de zaak voor te leggen aan onze winkel account manager, in Belgie is dit
meneer xxxx. De Carrefour is zeker bekend met meneer xxx. Misschien kan de verkoper
voor u contact zoeken om te voorkomen dat u na opsturen een prijsopgave ontvangt.