gelijkvloers appartementterras en verdeelsleutel

FTRS
Topic Starter

gelijkvloers appartementterras en verdeelsleutel

#1 , 02 dec 2014 20:33

Hallo,

Is het normaal dat bij een gelijkvloers appartement de buiten terrassen (vooraan en achteraan +- 150 m²) mee in rekening gebracht worden voor berekening van de verdeelsleutel?

Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 dec 2014 20:38

Natuurlijk. Iedere vierkante meter van een privatief kavel wordt in rekening gebracht

FTRS
Topic Starter

#3 , 03 dec 2014 10:48

Is het normaal dat dit enkel van toepassing is voor de gelijkvloerse appartementen en dat de terrassen van de boven liggende appartementen niet in rekening gebracht worden?

Reclame

mava105

#4 , 03 dec 2014 11:11

Hoe weet jij dat? Uit de basisakte is gewoonlijk niet op te maken welke oppervlaktes in aanmerking werden genomen voor het bepalen van de quotiteiten van de privatieven.

FTRS
Topic Starter

#5 , 03 dec 2014 11:54

Op de eerste syndic vergadering zijn alle verdeelsleutels van elk appartement meegedeeld dus voor elk zoveel tienduizendsten. Die heb ik genoteerd en ik heb ook een plan met de oppervlakte per appartement, zo moeilijk is dat nu ook weer niet want boven mij is het dezelfde oppervlakte en naast mij is het spiegelbeeld van het mijne.

Franciscus

#6 , 03 dec 2014 11:56

Staat toch in de basisakte en zeker in het reglement van het gebouw

Terug naar “Andere”