hallo,
wij zijn een jong koppeltje 28 en 22jaar oud.
wij zijn al een paar keer bij de politie Aalst langs geweest om een paar klachten neer te leggen en telkens worden de klachten geweigerd
de 1ste klacht ging over een oplichtingszaak:
5jaar terug kocht ik het ouderlijke huis om er mijn bakkerij in te beginnen.Mijn ouders verhuisden toen naar Spanje...............
Ik kocht het huis aan met een lening bij de bank.Alles werd via de notaris geregeld en wij ontvingen de akte op onze naam.
2jaar later kregen wij een brief"aanmaning tot betaling €190 000,00.
Dit was een aanmaning v/d advocaat van mijn ouders.Het geld in Spanje begon op te geraken en ze hadden een nieuwe inkomstenbron gevonden door hun eigen zoon op te lichten.
Mijn ouders hebben heel hun leven mensen in het zak gezet en gesjoemeld.(autohandelaars die in de oude tijd nog km tellers verdraaide),oplichten van hun collega's op de markten door marktwagens te verkopen met ernstige onzichtbare schade,eigen familieleden oplichten(auto verkopen aan familie en geknoeid met km teller en luchtfilter gewoon nylonkous over).
We zijn nu 3jaar verder en in die 3jaar veel bedreigingen gekregen door mijn ouders,inbraakpogingen,.........
ook 5maanden geleden werd mijn verloofde ook terug opgelicht door mijn ouders met de aankoop van een markthandel kip aant spit
2de klacht ging over een persoon in Kortrijk(een psygopaat mens).
Ik stond met mijn bakkerij aan een winkel in Kortrijk,vanaf de 2de dag dat ik daar stond kwam een medewerkster van de winkel bij mij langs aan het kraam met haar hele hebben en kledij.
Wanneer ik vroeg wat de bedoeling was hiervan?Zei ze leukweg "ik ben verliefd op jou,ik ga met jou mee naar huis en kom bij je wonen!".
Ik ben hier niet verder op ingegaan,en liet haar maar ratelen.
De weken en maanden die daarop volgde waren enorm stresseerend want zei was aan mijn gsm-nr gekomen en bestookte mij dag en nacht met sms en telefoons.
nog op de koop toe,wanneer zei ziet dat ze echt niet verder geraakt bij mij besluit zei om mij te dagvaarden en een bedrag te betalen €19500,00
ik heb nooit de dagvaarding gekregen voor mijn verdediging,en zo besloot het gerecht om de voorkeur te geven aan die psygopate.
Er werd een gerechtsdeurwaarder aangesteld om het bedrag te vorderen..........
Mijn verloofde(die trouwens zwanger is)kreeg bij bezoek van de plaatsvervangde deurwaarder een flinke stomp in de buik door de arrogante deurwaarder.
Wanneer wij dit aan het kantoor lieten weten werden wij weggelachen.
3de klacht:
In 2013 ben ik zoals vele mannen erop uit gekomen dat mijn vrouw een affaire had met mijn beste maat.
er werd een echtscheidingsprocedure opgestart.Deze is inmiddels voltrokken.
Mijn ex-vrouw liet mij een schuldenberg na €30000,00
In het jaar dat voorbij is heb ik slagen en verwondingen mogen ontvangen namens mijn ex(overval op zondagmorgend wanneer ik naar de markt reed met de bakkerij,inbraakpoging,bedreigingen,stalking,straatverbod meer dan 50x overtreden,.....)
Nu heeft ze een nieuwe vriend(een agent bij de federale politie)en ook zei doet opleiding hiervoor.
Mijn ex negeert alle verbod,bedreigd ons at ze opleiding doet voor politie en dat haar vriend ons ook kan pakken.
Nu door al deze problemen en oplichtingen zijn wij in faillissement terecht gekomen en zal de curator het huis en onze inboedel verkopen.
Wij zochten al hulp bij OCMW en hebben ook al aanvragen gedaan voor woonnoodsituatie via een paar organisaties voor sociale huisvestiging in Aalst.
door de oplichting en faillissement hebben wij al 7maanden geen inkosten meer en op enige steun van uitkering moeten we ook niet snel hopen.
Weet iemand raad met onze situatie