opzegging

liruju
Topic Starter

opzegging

#1 , 11 nov 2014 15:04

wij zijn met 4 personen aangesloten bij een sportclub (capoeira) vorig seizoen hebben we moeten betalen voor een evenement dat jaarlijks doorgaat en dat men verplicht is bij te wonen. Dit evenement zou doorgaan in november en is betaald in juni (449 euro) . Door een fout vanwege bestuur gaat het evenement niet door. Nu kregen we een voucher die we kunnen inwisselen voor trainingen of kleding of het evenement volgend jaar november 2015 .(mondeling is ook gezegd dat we het geld terugkrijgen als we stoppen bij deze club) We krijgen dus niet ons geld terug. Ik heb in september nog trainingen betaald tot en met januari 2015 (483 euro) . Ik wil echter niet meer bij deze club trainen en heb dus verwittigd dat we graag stoppen.
Zij zeggen nu dat het niet mogelijk is te stoppen midden in seizoen en dat we lid blijven tot en met januari en dat ze dus ook pas in februari het geld van de voucher terugbetalen. Het geld van de trainingen krijgen we ook niet terug waar ik kan inkomen. Maar kan dit allemaal zomaar kan ik mijn lidmaatschap niet zomaar stopzetten i h midden van seizoen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV

#2 , 11 nov 2014 16:10

Indien een rechtspersoon een evenement niet laat doorgaan, gaat het hier over een onverschuldigde betaling en dient men de 449 onmiddellijk terug te betalen. Dit staat op zich los van het lidgeld, tenzij daarover iets zou getekend zijn.

liruju
Topic Starter

#3 , 11 nov 2014 16:32

er staat op issue date 13/11/2014 validation date 30/11/2015 chequei pra jogar Capoeira association

Reclame

JPV

#4 , 11 nov 2014 19:19

er staat op wat?

LeenW

#5 , 11 nov 2014 19:22

Wat voor soort onderneming is de club? VZW neem ik aan?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#6 , 12 nov 2014 11:59

Zijn er statuten /toetreddingsvoorwaarden die u getekend hebt?

Terug naar “Andere”