hallo, in juni 2013 kwam ik thuis van een weekje buitenland voor het werk en een deurwaarder was binnengeweest bij me. daar ik voor mn werk toen veel in het buitenland was (6a10 dag weg, 2 dagen thuis) wist ik zo niet goed wat ermee te doen daar ik er niet echt tijd voor had. Op dit moment was er ook eventjes geen geld om de schuld te betalen maar ik wist dat er wel ging komen. ik ben dus rap via het ocmw naar het acw geweest en die stelden schuldbemiddeling voor. eventjes alles bij elkaar gelegd en het was een kleine 8000 euro. in mn haast zei ik was toen echt niet veel in het land om alles te fiksen. Dan terug naar het buitenland waar ik erover sprak met mn collega's en het internet afspeurde naar mogelijke oplossingen. Eerlijk gezegd had ik er plots geen zin meer in om constant in het buiten land te vertoeven met een leefloontje en ik zocht verder. Mn huishuur en autolening werden maandelijks door mezelf altijd op tijd betaald. kmoest er gewoon eens werk van maken om die kleine beetjes schulden te betalen, ik wist met mn werk dat er geld ging komen. dus ik besloot om een lening aan te gaan om alles in 1 keer te kunnen betalen en die lening net zoals mn huishuur en mn autolning af te lossen maandelijks. eventjes gecheckt met mn werk naar de toekomst toe en financieel zag het er echt rooskleurig uit. die lening is via internet gefikst op 3 dagen tijd. op het moment dat ik wist dat de lening goedgekeurd was liet ik de advocate weten dat ik de schuldbemiddeling toch niet ging doen. antwoord: te laat... ik zei dat ik alles in 1 keer kon betalen maar dit mocht niet (!) we gingen het wel uitpluizen op het moment ik terug in het land was. paar dagen later ik denk in de states, wil ik geld afhalen, het werkt niet, andere bank geprobeerd, werkte ook niet, bellen naar brussel, "sorry meneer, u maestro werkt niet". toen ik terug kwam in belgie bleek dat alles geblokkeerd was. die schuld was ineens verdriedubbeld (met autolening erbij). ik ben letterlijk in een depressie geraakt, werk toen kwijtgespeeld echt ten einde rad gezeten, het hoefde echt nie meer voor mij. een jaar later nu, ben ik er wel weer bovenop maar toch zou ik liever de touwtjes in eigen handen hebben, ik weet dat er momenteel 12000 euro bij de schuldbemiddeling opzij staat en dat mn rubriekrekening plusminus 2000 euro bedraagt. ik wil echt weer vollenbak gaan werken maar moeten zagen om diesel in mn auto te kunnen doen of een klein stukje materiaal te kopen zie ik echt nie meer zitten. wat te doen!!!!
schuldbemiddeling hou ik geen half jaar nie meer vol, en de zin om onder die voorwaarden te werken, nee die is er niet
HELP!