De man in kwestie vloekt af een toe eens serieus, maar heeft liever een vast werk heeft dat laat betaalt dan werkonzekerheid als hij ermee zou stoppen.Wat ik me dan afvraag is waarom die mensen dat blijven doen ?Ik ken zelf ook het verhaal van een zelfstandige schade-expert die voor Justitie werkt. Al de facturen blijven maanden onbetaald, en die man moet telkens de btw uit eigen zak voorschieten bij de Staat.
Gelukkig kan Justitie zichzelf veroordelen zonder daar nog eens gerechtskosten voor te maken.....En vandaag weeral in het nieuws, het is slecht gesteld met het onderhoud van de gebouwen van justitie en de rechtbanken. Het is niet brandveilig en niet inbraak veilig want als er word ingebroken of er is brand dan wordt dit niet gedetecteerd. Onderhoud brandsystemen is nochtans jaarlijks verplicht door de overheid, de overheid(waartoe justitie behoord) kan dus hun eigen wetten niet toepassen.
Wij lezen de krant ook, zonder dat we dezelfde tekst hier nog eens op JF tegen moeten komenEn vandaag weeral in het nieuws, het is slecht gesteld met het onderhoud van de gebouwen van justitie en de rechtbanken. Het is niet brandveilig en niet inbraak veilig want als er word ingebroken of er is brand dan wordt dit niet gedetecteerd. Onderhoud brandsystemen is nochtans jaarlijks verplicht door de overheid, de overheid(waartoe justitie behoord) kan dus hun eigen wetten niet toepassen.
Dienen we hieruit af te leiden dat u vindt dat geen enkele handelaar zich nog tot de rechtbank mag wenden omdat justitie budgettaire problemen kent?Maar als de gewone werkman zijn rekeningen niet betaald moet hij voor justitie komen om het uit te leggen en word hij beboet.