Ongeveer 6 maand geleden heb ik een brief van het parket ontvangen in verband met een dossier dat bij hun aangemaakt zou zijn. Ik heb daarop naar het parket gebeld en deze hebben mij geinformeerd dat ik in het dossier bij hun geregistreerd sta als benadeeld persoon. Ik kwam natuurlijk uit de lucht gevallen daar ikzelf van niks wist.
Ik heb daarop een brief gestuurd naar het parket met de mededeling dat ik niet wens gecontacteerd te worden over het dossier in kwestie en niet wens geregistreerd te staan als benadeeld persoon. Heb zelf bij de politie een pv laten opstellen met dezelfde inhoud (dat ik weiger benadeelde persoon te zijn en dit nooit gevraagd heb). IK heb in dit pv ook he refertenummer van het dossier bij laten noteren
Nu 6 maand later bel ik de dienst notitie van het parket nog eens op om te vragen of ik niet meer geregistreerd sta als benadeelde. Deze deelde mij mee dat ik nog altijd als benadeelde sta en dit zelf zou hebben aangevraagd

Nu is mijn vraag. Is dit geen vorm van schriftvervalsing door een openbaar ambtenaar/officier of schriftvervalsing in het algemeen? Meer bepaald dat ze als waar op nemen, feiten die het niet zijn?