dit is niet correct, ikzelf heb een eenmanszaak en bij mij staat ook bovenstaande hoewel de woonst hetzelfde is.In het KBO zie je als het een één manszaak is het volgende wanneer de woonst niet het zelfde is.
Geen gegevens beschikbaar wegens bescherming van de persoonlijke levenssfeer
Adres van oudste actieve vestigingseenheid:
Natuurlijk als de woonst en de vestigingsadres het zelfde is zal dit wel zo staan, ik schreef wel wanneer het niet het zelfde is !!dit is niet correct, ikzelf heb een eenmanszaak en bij mij staat ook bovenstaande hoewel de woonst hetzelfde is.In het KBO zie je als het een één manszaak is het volgende wanneer de woonst niet het zelfde is.
Geen gegevens beschikbaar wegens bescherming van de persoonlijke levenssfeer
Adres van oudste actieve vestigingseenheid:
Is de bedoeling om te starten in zelfstandig BIJBEROEP héAls schilder zal je ook weinig onkosten van thuis kunnen inbrengen daar je altijd buitenhuis werkt!
Een vennootschap kan normaal meer onkosten inbrengen dan een éénmanszaak.
Als je zelfstandig word met het gedacht van veel kosten in te brengen, wel dan geef ik je de raad om werknemer te blijven.
Voor belastingen en BTW en RSZ maakt het niet uit of je bijberoep doet of hoofdberoep.Is de bedoeling om te starten in zelfstandig BIJBEROEP héAls schilder zal je ook weinig onkosten van thuis kunnen inbrengen daar je altijd buitenhuis werkt!
Als je zelfstandig word met het gedacht van veel kosten in te brengen, wel dan geef ik je de raad om werknemer te blijven.
Voor belastingen en BTW en RSZ maakt het niet uit of je bijberoep doet of hoofdberoep.Is de bedoeling om te starten in zelfstandig BIJBEROEP héAls schilder zal je ook weinig onkosten van thuis kunnen inbrengen daar je altijd buitenhuis werkt!
Enkel voor de rsz kan het als je een zeer kleine onderneming bent in bijberoep vrijstelling krijgen, ook voor de BTW als je geen 15.000€ omzet heeft ben je vrijgesteld en kan je ook geen BTW aftrekken.
Voor belastingen en BTW en RSZ maakt het niet uit of je bijberoep doet of hoofdberoep.
Enkel voor de rsz kan het als je een zeer kleine onderneming bent in bijberoep vrijstelling krijgen, ook voor de BTW als je geen 15.000€ omzet heeft ben je vrijgesteld en kan je ook geen BTW aftrekken.