Politie heeft me wel een paar keer gevraagd of ik in staat was een verklaring af te leggen. Heb er telkens positief op geantwoord. Van interceptie tot beëindiging verhoor is ong. 1 uur. Intussen belde iemand naar een magistraat, wagen, papieren onderzocht enzoverder.Uit wat topicstarter schreef blijkt dat hij 'verhoord' werd tijdens de testen.
Een dronken persoon als politie dat zo registreert wordt NIET verhoord wegens: niet in staat een zinnige verklaring af te leggen.
Deze wordt (meestal) ter bescherming voor derden en zichzelf opgesloten tot nuchterschap.
BW 14.11.1939
Dat blijkt uit niets. Integendeel want mocht 'beschikken' ... alhoewel de andere testen idd wel wezen op testen naar dronkenschap... lijn, iets oprapen, tijdbesef, rekenoefening enz enz .
Men maakte een opmerking over een bluts in mijn auto en iemand zei dat dit nieuw was en dat dit dezelfde dag was gebeurd. Nu, dat is onzin, en dat kan ik bewijzen met een PV van 2 jaar geleden (iemand tegen mijn auto gereden, weet niet wie, ik heb er op dit forum nog een topic over gemaakt) en de roest is wel te zien. Ik herstel dat niet meer wegens oude auto.
Ik neem mijn verantwoordelijkheid en straf op, maar moet ook niet meer opnemen dan dat.