verkeersongeval

Woeste
Topic Starter

Re: verkeersongeval

#16 , 15 sep 2014 23:30

Een vaatje i.v.m. met mijn fietsongeval. Binnenkort volgt er een MME (dokter van de tegenpartij, mijn raadsgeneesheer en ik komen samen). Moet ik me hier op voorbereiden? Ik vermoed dat de dokters in de eerste plats tot een vergelijk moeten komen, maar mij ook wel wat vragen gaan stellen. Iemand tips of info.
Alkvast bedankt, Wilfried.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ddanck
Contacteer: Website

#17 , 16 sep 2014 12:28

De enige voorbereiding die u moet treffen, is het ordenen van uw dossier.

Zoek alle medische documenten en bewijzen van kosten en uitgaven (die verband hebben met het ongeval) op en orden deze chronologisch.

U voorkomt zo dat de MME moet worden uitgesteld om bijkomende stukken op te vragen en betekent vaak dat u al veel sneller (een eerste) vergoeding krijgt.
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

Woeste
Topic Starter

#18 , 19 sep 2014 22:52

Toch nog een bedenking. De standpunten van beide artsen ligt nogal ver uit elkaar. Ik he niet de intentie om het tot een gerechtelijk onderzoek/expertise te laten komen. Indien er een arbiter aan te pas zou komen, hoe lang kan dat dan nog duren, want we zijn nu al 1,5 verder?
Wilfried

Reclame

Woeste
Topic Starter

#19 , 14 nov 2014 11:19

Onlangs samengekomen met de beide artsen en ze waren er al snel uit dat er GEEN overeenstemming kon bereikt worden. De standpunten (en vooral procenten) liggen te ver uit mekaar. Er werd een arbiter aangesteld die nu een beslissing zal moeten nemen. Wie weet hoe dat in zijn werk gaat? Is dat beklonken na één zitting of zijn dat er meerdere. Er moet in ieder geval nog een bijkomende scan gebeuren voor mijn pols. De arts van de tegenpartij erkent deze niet, terwijl deze kwetsuur wel degelijk het gevolg is van het fietsongeluk.
Ik ben akkoord gegaan met een MME omdat ik het stilaan wil afronden (het begint door te wegen), maar nu zijn we weer aan de gang voor waarschijnlijk een zestal maanden...

Terug naar “Verkeersongevallen”