Het verschil kan vermoedelijk worden uitgelegd doordat de stopzetting niet plaatsvond op 31/08, een nieuwe facturatie periode was reeds gestart.
Tussen haakjes ik werk niet voor Belgacom. Indien u zich begeeft op het forum van bik,
http://www.bik.be" onclick="window.open(this.href);return false;, zal een vertegenwoordiger van belgacom/proximus u ongetwijfeld verder kunnen helpen.
Nieuwe facturatieperiode is 1 ding. Een Belgacomabo was weg. Plots staat er ongevraagd een proximusabo na een paar dagen. Als er niets getekend werd, is dat dan wel een geldig abo? dat wil ik toch eerst nog weten via deze nuttige site.
Kan het in dit geval zogezegd om een aanpassing gaan waarvoor geen bevestiging vereist is vanwege de klant, enkel maar omdat Proximus toevallig ook Belgacom is? Is er een regelgeving die dit toestaat?
En vervalt bij dergelijke aanpassing dan ook de wettelijke bedenktijd die bestaat voor het afsluiten van een contract of voor het aankopen van goederen?
PS, de opzeg werd via de site gedaan op 30/08. Die nieuwe facturatieperiode kan er tussen zitten. Want na online stopzetten word er niets stopgezet. dat gebeurt pas na telefonisch contact. Belgacom belt de klant nog op ter bevestiging. Inmiddels zal het 01/09 geweest zijn vermoedelijk.