Hallo
ik ben mama van 2, eentje zwaar mentaal gehandicapt uit vorig huwelijk en een peutertje van een andere papa.
Woon momenteel wettelijk samen met peutertje's papa, maar heb sterk vermoeden dat hij ontrouw is.
In het verleden (11/2013) geprobeerd om hem buiten te gooien en dat is slecht afgelopen (politie erbij betrokken maar uiteindelijk zonder vervolg) en traumatiserend voor de kindjes.
Hij heeft mij bijna een maand lastig gevallen (op het werk thuis via de telefoon etc) en ben uiteindelijk gezwicht.
Hij zit nu meer thuis dan niet door enkelband die hij normaal los krijgt mid januari. Tegen dan zit oudste zoon ook op internaat hoop ik ...
Ik zou graag die dag; of de volgende; hem buitenzetten, maar besef dat ik dit niet alleen kan.
Mijn bedoeling: het in bijzijn van getuigen te doen (die sterk zijn, zowel mentaal - tegen zijn charme, als fysiek - hij is sportief en heel gespierd), pak en zak klaarzetten zodat hij buiten moet en sleutel ontvangen (zodat ik niet weer mijn slot moet veranderen).
Gezien zijn verleden met het gerecht en het feit dat er al tussenkomst geweest is voor huishoudelijk geweld (ook al is het zonder gevolg) kan ik een contactverbod krijgen? want anders gaat hij me het leven zuur maken of erger ... ook tov de kinderen zou dit alles moeilijker maken
Peutertje staat nog niet op zijn naam (300 dagen waren nog niet verstreken) dus dat zou ik ook stopzetten, voor volledig hoederecht gaan; eventueel 1 weekend op 2 bij hem.
Iemand raad? advies?
Hij heeft enkel nog maar een oranje tijdelijke kaart, via mij en het wettelijk samenwonen ... normaal tegen dan 5 jaar kaart als Brussel meewerkt.
Bedankt