Fout op bestelbon

Marilyn
Topic Starter
Berichten: 2

Fout op bestelbon

#1 , 11 sep 2014 12:15

Beste,

Op 1-9-2014 hebben we bij de X tegels besteld. Wij hebben de kleuren door gegeven (wit - zwart - gemengd )Een verkopen heeft de artikel codes genoteerd die in de kassa zijn ingegeven. Vandaag 11-09-2014 zie ik op de bestelling een foute kleur staan. ( blauw - zwart - gemengd ) X gebeld en daar krijg ik het antwoord dat de kleur niet geruild kan worden. Deze tegel zou niet in hun standaard assortiment zitten ( wat ik niet snap want ze bieden hem in de winkel aan op panelen ) en daardoor niet omruilbaar zijn. Zij hebben duidelijk een fout in kleurcode gemaakt. Hebben ze gelijk en is het mijn fout dat ik de bon niet heb nagekeken of ben ik in mijn recht en moet ik voet bij stuk houden?
Laatst gewijzigd door Vandebos op 13 sep 2014 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam bedrijf verwijderd

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 11 sep 2014 13:17

U moet de bestelbon inderdaad nalezen, dit is een zeer belangrijk document.

U hebt de bestelbon ook ondertekend?

Marilyn
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 11 sep 2014 19:38

Had ik inderdaad moeten nalezen maar helaas in goed vertrouwen aangenomen.

De bestelbon is niet ondertekend.

Reclame

Chaccamacca

#4 , 12 sep 2014 10:44

Heeft u al iets betaald?

Terug naar “Consumenten Koop”