"Contract" met ramenwasser

Steraleken
Topic Starter

"Contract" met ramenwasser

#1 , 05 sep 2014 09:08

Beste leden,

Ik zit even in de knoei met een leverancier op mijn werk, nl. de ramenwassers.

Al meerdere malen konden wij vaststellen dat de ramen niet naar wens werden gewassen. Ik heb dit eenmaal laten weten en meteen hebben ze iemand langsgestuurd om te herbeginnen.
Jammer genoeg werden de ramen ook de keren daarop slecht gewassen, waardoor ik besloot om onze samenwerking te beëindigen. (omdat het geen leuke manier van werken is om steeds te moeten gaan klagen)

Hierop kreeg als antwoord dat hun contract een opzegtermijn van 12 weken voorziet ingaande na een aangetekende zending.

Ik heb dit nagekeken en het enige wat wij destijds ondertekend hebben is een offerte waar geen voorwaarden aan werden gevoegd. Mijn collage schreef wel onder haar handtekening "contract 1 jaar".

Kunnen jullie mij laten weten of onze ramenwasser juist zit en of wij verplicht zijn een opzeg van 12 weken te doen via aangetekend schrijven? want voor zover ik weet kan hij met die ondertekende offert niets aan.

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,
Ellen

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 sep 2014 17:15

U krijgt toch facturen na uitgevoerde prestaties?

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”