Ingeschreven factuur.

Chaccamacca
Topic Starter

Ingeschreven factuur.

#1 , 03 aug 2014 14:08

Ik begrijp iets niet en hoop dat er iemand is die mij dit kan uitleggen. Een factuur word aanzien als wettelijk als die factuur is ingeschreven in de boekhouding van de firma. Maar wat nu als de factuur is ingeschreven in de boekhouding van de firma maar die factuur is nooit aangekomen op mijn adres. Nu weet ik al wat iedereen denkt, hij heeft de factuur aangekregen maar hij zegt van niet.
Ik heb ze echt niet gekregen, maar wat nu?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 aug 2014 15:11

Een dubbel of een kopie vragen misschien?????

Franciscus

#3 , 03 aug 2014 15:47

Komt regelmatig voor ... krijgen dan aanmaning en vragen dan copie factuur.
Als het bij een maandelijkse leverancier is wordt soms al gevraagd door eigen boekhouding ... hebben nog geen factuur gekregen.
Gewoon dubbel vragen en dan betalen.

Reclame

redak

#4 , 03 aug 2014 18:32

duplicaat aanvragen bij de leverancier met de wettelijke vermeldingen : “dubbel uitgereikt op aanvraag van de klant ter vervanging van verloren of vernietigde factuur”. De leverancier dient de factuur ook te dateren en te handtekenen.

scorpioen

#5 , 03 aug 2014 19:19

maar wat nu?
Hangt er van af wat uw probleem is. Hebt u de factuur nodig om de btw af te trekken? Of wil u de factuur betwisten? Enz ...

Chaccamacca
Topic Starter

#6 , 10 aug 2014 20:21

Was maar een vraagje en weet nu het antwoord, dank u.

Terug naar “Andere”