Antwerpse restauranthouders staan niet bepaald gekend om hun klantvriendelijkheid. Persoonlijk zijn we ooit met een gezelschap van 15 geweigerd om 20.45 "omdat het reeds te laat was en de keuken al aan het afsluiten was", van plaatsgebrek was geen sprake en het ging om eentje vermeld met 3 mutsen in de gault-millau... Nadien bleek de zaak pas overgenomen te zijn en en een klein jaar later dicht. Ik wou dat ik kon zeggen dat dit de enige keer was dat we dit type gedrag zijn tegengekomen in de metropool, doch helaas.
Sedertdien plan ik etentjes telkens mooi buiten het Antwerpse, de kwaliteit is op zijn minst even goed, je wordt er nog behandeld als een klant en het hooghartigheidsniveau van de bediening ligt er kilometers lager.
Sorry vind ik dikke BS en een totaal vooringenomen standpunt. Zelf ben ik van het Gentse en zit bijna iedere week in A'pen of regio? De ene keer voor zaken de andere keer voor vrienden (ik heb er 20 jaar gewoond) En ik merk geen verschil in behandeling.
Je visie is dus zeer beperkt en niet representatief. Maar die van mij mogelijks ook niet