en het feit dat ik aan geen kanten werk vind omdat ik te ver woon, wat dan? dat telt niet mee? dus ik moet gewoon profiteren van de dop en de Belgische staat omdat ik de liefde niet bij mijn gebuur heb gevonden?
Over het werk-stuk heb ik daarnet nog niets willen zeggen, maar omdat u het nogmaals aanhaalt: welke werkgever houdt zich bezig met de afstand tussen werk en woonplaats als een criterium te hanteren? Zoekt u soms werk in een zeer specifieke sector, want dat heb ik echt nog nooit gehoord. Er werken hier mensen die dagelijk een uur moeten rijden om hier te geraken. Zoalng er hier geraken, hun werk doen en dat zelf willen, is dat geen probleem.
en wat is in het belang van het kind dat als ik verhuis en ze in haar huidige school blijft...
Zie Turaki
verjaardagsfeestjes zullen wel eenzaam zijn aangezien geen enkel kind zal willen komen
Wij gaven overtijd het feestje van onze vierjarige kleuter op 40 min rijden van de school (en woonplaats van de andere kinderen). Ze zijn allemaal gekomen. ouders vonden het zelfs leuk om eens elders heen te gaan en maalten er een daguitstap van.
en als ik ziek ben, kan ze niet naar school, wat voor stabiliteit geeft dat dan?
Onze kinderen gaan, zoals u hierboven kan lezen, op 40 min van bij ons naar school. zowel mijn man als ik zijn al ziek geweest, maar dit is nooit een reden geweest om de kinderen thuis te houden. Zij zijn niet ziek, e.
Ik hoop dat u dit argument niet aanhaalt bij de rechtbank, want zoals ik hierboven al schreef, kan dat alleen maar overkomen dat u alleen aan uzelf denkt.
En als de school maar een halfuur rijden is? Of een kwartier? Dan lukt dat plots wel als u ziek bent?
Neen, stop dit argument maar heel snel waar het thuishoort.
en als ik daarbovenop voorstel om de schoolfacturen van het lager volledig zelf te betalen om zo tussen te komen in de kosten van de vader ivm de afstand?
Het gaat niet enkel over de kosten van de vader, maar ook over de moeite. HIJ kiest hier niet voor, het KIND kiest hier niet voor, maar zij gaan wel elke week een hele hoop extra afstand (moeite) moeten doen, een hoop extra tijd moeten verliezen, omdat U wil verhuizen.
Maar zoals gezegd: spreek hierover met de vader, dan weet u tenminste al waar u staat bij hem met dit idee.