Beste,
Heb onlangs een smartphone gekocht. Heb mijn Pay en GO kaart ering gestopt. Was enkel van plan te bellen met kaart en via wifi internet te doen. Nu zag ik dat mijn belkrediet voor de zon wegsmold. Wist niet dat ik via Proximus op internet was. Nooit gevraagd. Bovendien waren het blijkbaar veel verbindingen om positie te bepalen (geen data, wel 0,424 per verbinding, zonder het weten).
Na een tweede herlaadbeurt, een programma Hello geinstalleerd, niks te zien, enkel dat krediet daalde, en optie internet uit gezet. Dit hielp NIET. Bij belgacom de zaak aangekaart willen niks terug betalen (toch geen dat verbruikt).
Blijkt nu dat mijn pay en go automatisch toegang tot internet is gegeven. Ik heb dit nooit gevraagd. In de regelementen staat nochtans dat men dit moet aanvragen. Wie heeft er hier gelijk.
Site met reglement pay en go :
http://www.belgacom.be/assets/r-otc/med ... 012-NL.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
punt 1.8 zegt dat men dit moet aanvragen.
Heb ik hier gelijk in. Ze houden zich duidelijk niet aan de regels met de nadelige gevolgen voor de klant