Vakantiegeld

demonen
Topic Starter

Vakantiegeld

#1 , 11 jul 2014 00:25

Ik heb een vast contract in de metaalsector (vakantiegeld via congémetal) en was vorig jaar enkele weken economisch werkloos.
Gedurende enkele weken economische werkloosheid heb ik via interim (vakantiegeld via rjv) gewerkt en mijn witte dopkaart in rooster 2 zwart gemaakt. Op deze dagen heb ik geen economische werkloosheidsvergoeding getrokken.
Ik heb van 2 kassen vakantiegeld getrokken maar congémetal heeft mij de weken dat ik bij interim werkte niet uitbetaald. Ik dacht dat economische werkloosheid gelijkgestelde dagen waren en mijn tweede job hier geen invloed op heeft.
Ben ik fout?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 11 jul 2014 05:50

economische werkloosheid en vakantie is een lastige discussie. Voor een uitgebreide uitleg wanneer die dagen wel en niet meegerekend worden, zie: http://www.rjv.be/sites/default/files/f ... n%20NL.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

Terug naar “Andere”