ongeval met vrachtwagen

BW123
Topic Starter

Re: ongeval met vrachtwagen

#16 , 04 jul 2014 15:50

@ Inazuma:

Bedankt voor je uitleg, zoals je het stelt moet ik hopelijk wel in mijn recht zijn.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lohabra

#17 , 04 jul 2014 16:03

@ Inazuma:

Bedankt voor je uitleg, zoals je het stelt moet ik hopelijk wel in mijn recht zijn.
ALS u het foutieve gebruik van de richtingsaanwijzer kan bewijzen, maakt u idd. een behoorlijke kans.
The pessimist complains about the wind
The optimist expects it to change
The realist adjusts the sails

BW123
Topic Starter

#18 , 06 jul 2014 08:10

Maakt het ook niets uit dat de vrachtwagenbestuurder mij had kunnen zien komen in zijn spiegel toen hij op het linkse vak reed en aan het afremmen was? Ik heb tenslotte zijn hoek vooraan rechts geraakt met mijn linkerflank, wat bewijst dat ik er toch bijna voorbij was? Er staat ook in de wegcode dat bij manoeuvres niemand anders in gevaar mag worden gebracht, wat hier toch wel gebeurd is.

Reclame

BW123
Topic Starter

#19 , 09 jul 2014 12:10

Vandaag te horen gekregen dat ik volledig in mijn recht ben na overleg tussen beide partijen. Goed nieuws dus. Ik ga toch es een dashcam overwegen, dan was wachten in spanning niet nodig geweest...

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#20 , 10 jul 2014 22:24

DAT weet ik nog zo niet beelden moeten aanvaard worden als bewijs in rechte door de rechtbank.

Terug naar “Verkeersongevallen”