beste ik hoop dat jullie mij kunnen helpen voor een oplossing
ik heb een huis gekocht en daarbij een lening aangevraagd 5 jaar geleden (lening van huis betaal ik altijd op tijd terug )
in 2013 oktober heb ik een lening gedaan van 10 duizend euro bij een andere bank voor her renoveren van mij huis deze werd geaccepteerd
na een loop van tijd had ik 3 maand niet op tijd betaald ik betaalde voor de lening van 10 000 euro 230 per maand en de lening van mijn huis 500 euro per maand
2 maand geleden werd ik in de zwarte lijst gezet en werd loonbeslag op ijn loon uitgevoerd
ik verdien een 1800 per maand nu bedraagt de loonbeslag 600 euro per maand ik houd hier 1200 euro aan over
1200 waar ik 500 eruo van mij huis mee en mandelijkse kosten zoals water electriciteit internet +andere schuld ik heb een vrouw ten laste zonder loon en verwacht binnkort een kindje
door deze loonbeslag heb ik meer schulden gekregen omdat andere facturen niet betaald konden worden is het mogelijk om op de een of andere manier loonbeslag van de bank van het bedrag (10000) te verminderen ?? de bank heeft mij verteld dat deze mij niet meer verder kan helpen omdat het contract verbroken is
aub mensen kunnen jullie helpen