Laatst heb ik een tweedehands wagen aangekocht. Een Ford van 2008 met 150.000 kms. Deze heb ik aangekocht van een Ford garage zelf voor 6500€. Deze stond geadverteerd op Kapaza en was omschreven als een auto die in perfecte staat is.
Na bezichtiging van de auto (hier en daar een krasje) en een korte testrit besloot ik hem te nemen. De garagist zei me dat hij me geen garantie kan geven omdat het een overnamewagen was. Dag erna ben ik hem gaan ophalen nadat hij hem heeft gekeurd voor verkoop.
Heb deze wagen per cheque betaald. De garagist heeft op de factuur vermeldt: auto verkocht zonder garantie, wagen bestemd voor opmaak

2dagen later nog geen 200km later begint da wagen anders te draaien (onregelmatig) en maakt de koppeling constant lawaai.
Ik weet me totaal geen raad. Zoiezo gaat de garagist me wegsturen omdat ik geen garantie heb. Maar heb deze wagen echt nodig voor men invalide zus (het is een busje). Momenteel vertrouw ik het niet om met de wagen te rijden omdat het lawaai erger wordt.
Welke stappen kan ik ondernemen? Moet ik gewoon de wagen herstellen op eigen kosten

Alvast dank