Retribitie 25 euro in zogezegd blauwe zone

cesto

Re: Retribitie 25 euro in zogezegd blauwe zone

#16 , 03 mei 2014 21:46

Zoneborden staat aan het begin van een zone en aan het einde staat er een einde zonebord toch heel simpel.
http://www.brrc.be/pdf/mededelingen/med80t.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
In theorie misschien wel simpel, in de praktijk kan het erg verwarrend zijn. Als ik een parkeerbord heb overzien kan ik tot het begin van de straat waar ik de wagen geparkeerd heb, teruglopen en kijken wat erop staat. Met de regels over "parkeerzones" weet je het nooit zeker.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fluppe zuutes

#17 , 04 mei 2014 00:09

Heb zo ook eens een boete gehad in Leuven, werkte er al bijna een half jaar, had nog nooit zo een bord gezien tot ...... ja er was wel degelijk een bord geplaatst rechts heel hoog (+/- 4 meter) aan een gevel, daar waar ik 3 rijbanen, fietsers en voetgangers diende op te merken vooralleer ik daar rechts insloeg, men moest om dat te kunnen zien, zich plat op de bijrijderszetel leggen om dat bord te zien, heel hoog, en nooit zichtbaar als normale mens.
Was uiteraard heel dankbaar voor de eigenlijk onzichtbare plaatsing van zulk een "geldelijk gewin bord".
Heb dat uiteraard betaald (niet van harte), de mooie wetten ..... en de brave burger he :-(

fonziefonzie

#18 , 26 jul 2014 01:01

wat men over het hoofd ziet is dat er geen zonale geldigheid is, ... omdat er geen bord staat dat het einde van de zone aangeeft. Men heeft tot vier keer op rij een bord dat begin blauwe zone aangeeft ... en OPC verklaart zelf dat er geen herhaalborden staan. Dus ... ofwel staan er beginborden te veel of eindeborden te weinig.
26 augustus kom ik hiermee voor de Politierechtbank in Leuven.

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”