kaart buitenland geblokkeerd, bank wilt/kan niet deblokkeren

milemarker
Topic Starter

kaart buitenland geblokkeerd, bank wilt/kan niet deblokkeren

#1 , 17 apr 2014 15:34

hoi, ik heb een tijdje in Duitsland gewoond en daar een rekening geopend bij ING - diba voor m'n werk e.d.

Ik woon sinds 2 jaar terug in België, en gebruikte de kaart zowel in Belgie als wanneer ik op reis was in Duitsland. Tot ik wou inloggen op m'n account en in verstrooide bui m'n Belgische pin gaf : kaart geblokkeerd met de melding hen te bellen.

Na verschillende keren hun klantendienst gebeld te hebben vanuit België lijkt het me dat ze niet kunnen deblokkeren, ookal heb ik m'n kaarten (bankkaart + visa kaart) bij de hand, de originele code, m'n gewijzigde PIN code die ik daarna gebruikte, de ITAN code lijst, al de documenten van hen.

Ze stellen voor dat ik hen een brief stuur. Maar m'n post wordt teruggestuurd naar hun hoofdkantoor. Een zinloze oplossing dus.De post wordt gestuurd nochtans naar een adres waar m'n (ex) huisgenote post ontvangt, ook op m'n naam.

ING België gecontacteerd maar ze zeggen dat ik het met de Duitse ING moet oplossen.

Ik zit vast,......... en m'n geld op de rekening ook.

Kan ik hier iets aan doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 apr 2014 15:51

Even een tripje maken naar Aachen, en daar naar een ING kantoor gaan met uw kaart

Reclame

Terug naar “Bank & Beurs”