Ik verwijs naar mijn andere berichten overlast geluid en geur Duitse dog in dit klein appartementsgebouw. Ikzelf en andere bewoner hebben klacht ingediend, de probleembuur wordt via aangetekend schrijven morgen in gebreke gesteld.
Bij mijn klacht werd attest dat ik hartpatiënt ben en erg onderhevig aan stress en medicatie moet nemen toegevoegd. Dit weekend werden opnieuw 2 vaststellingen gedaan en PV's opgemaakt.
Volgens een advocaat kan ik mij voor de overlast geen burgerlijke partij stellen.
De situatie is voor mij lichamelijk erg belastend. Ik heb enorm veel stress door het geblaf en kan de laatste tijd nog weinig en onregelmatig slapen. Ik overweeg om volgende week voor één week een gemeubelde studio all-in te huren om even tot rust te kunnen komen.
De studio bevindt zich op een rustige locatie in een stad en kan dus niet beschouwd worden als een vakantieverblijf. De studio wordt all-in voor korte periodes verhuurd.
Is er een manier waarop ik de kosten hiervan zou kunnen proberen te verhalen op de probleembuur? Ik zou het eventueel ook nog kunnen vermelden in de ingebrekestelling die ik morgen verstuur.