franchise blokpolis: wie betaalt aan wie?

virgona
Topic Starter

franchise blokpolis: wie betaalt aan wie?

#1 , 02 apr 2014 22:37

geachte forumleden, ben nog jong en heb hier geen ervaring mee. Krijg hierover geen antwoord van syndicus.
heb 2 jaar geleden app gekocht, enkele maanden geleden waterschade door lek dak. expert brandverz blokpolis betaalt bestek minus franchise. franchise dient betaald door gemeenschap. krijg ik dan via de syndicus dit franchisebedrag terugbetaald, vermits de verz reeds franchisebedrag van mijn bestekfaktuur heeft afgehouden. dank voor jullie antwoord

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 02 apr 2014 22:39

De normale gang van zaken is dat de syndicus u het franchisebedrag uitbetaalt. En dan doorrekend aan alle mede-eigenaars (inclusief uzelf).
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

virgona
Topic Starter

#3 , 02 apr 2014 22:58

bedankt roharro voor uw advies. Was deze mening ook toegedaan en heb een 10 tal dagen geleden via email de syndic hierop attent gemaakt, echter zonder respons. Wat moet ik doen als de syndic (voor welke reden dan ook) niet overgaat tot betaling. (omdat ik niet zeker was of ik het bij het rechte eind had heb ik deze vraag gepost)

Reclame

Terug naar “Algemeen”