waarborg op geplaatste wrap

wingman
Topic Starter

waarborg op geplaatste wrap

#1 , 18 mar 2014 08:16

Beste,

Ik zoek een raadsman omgeving Gent voor een discussie rond waarborg van een geplaatste wrap op een wagen.
Via PB kan ik enige briefwisseling laten geworden.

Met dank,

Johan
Het is godgeklaagd dat diegene die preekt geen god is maar zich toch beter waant dan zijn onderdanen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 mar 2014 10:17

http://www.advocaat.be/zoekadvocaat.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

wingman
Topic Starter

#3 , 18 mar 2014 16:30

Dat weet ik wel maar dit geeft geen garantie op een correct verloop.
Ik zal blijkbaar andere kanalen moeten zoeken om een deskundig en correcte advocaat te vinden.
Ik heb er nu eentje voor een alimentatie zaak en deze wacht soms maanden om te antwoorden, tot ik een brief stuur naar de orde van advocaten.
En dan wordt ie boos.....

Ik wil dus niet terug zo eentje treffen!

Johan
Het is godgeklaagd dat diegene die preekt geen god is maar zich toch beter waant dan zijn onderdanen.

Reclame

Franciscus

#4 , 18 mar 2014 17:37

Wat is een wrap? :D

katje2560

#5 , 18 mar 2014 17:40

Das iets van de quick

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT1-U06 met Tapatalk 4

denlowie

#6 , 18 mar 2014 18:18

dit is een soort wrap !!

Afbeelding
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

chantika

#7 , 18 mar 2014 18:19

Een tekening of tekst op een wagen is ook een wrap.
Laatst gewijzigd door chantika op 18 mar 2014 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Franciscus

#8 , 18 mar 2014 18:23

Is dat dan iets eetbaar? :oops:

terug serieus: Er is dus een tekening op uw wagen geplaatst.
Wat is het probleem: het slecht plaatsen dus zich niet als een goed huisvader gedragen of een inbreuk op auteurs recht gezien het uw tekening was?

denlowie

#9 , 18 mar 2014 18:31

Ik denk dat de TS een folie met tekeningen die op een wagen geplaatst word bedoelt.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Asterx

#10 , 18 mar 2014 22:49

Wrapping van een wagen is dat het ganse koetswerk inpakt met een folie die kleeft aan de wagen. Precisie werk, en niet goedkoop, demontage van vele onderdelen zijn hier noodzakelijk voor een mooi resultaat (lichten, zijspiegels, bekleding binnendeuren, parkeersensoren, deurklinken, weerstrips, chroom sierstukken,... ). Meest voorkomende wraps zijn matzwarte auto's.

Kan TS misschien vertellen wat er net aan de hand is met zijn wrap?

wingman
Topic Starter

#11 , 19 mar 2014 08:04

Wrapping van een wagen is dat het ganse koetswerk inpakt met een folie die kleeft aan de wagen. Precisie werk, en niet goedkoop, demontage van vele onderdelen zijn hier noodzakelijk voor een mooi resultaat (lichten, zijspiegels, bekleding binnendeuren, parkeersensoren, deurklinken, weerstrips, chroom sierstukken,... ). Meest voorkomende wraps zijn matzwarte auto's.

Kan TS misschien vertellen wat er net aan de hand is met zijn wrap?
Er werd inderdaad een wrap geplaatst waarbij de volledige wagen werd onder handen genomen.
Op de factuur staat een waarborg van 7 jaar vermeld.
Na 16 maand begon er verkleuring in de vorm van niet verwijderbare vlekken op te treden.
De plaatser werd erbij gehaald en deze ging dit overmaken aan de constructeur van de wrap.
Op verdere mails werd daarna niet meer gereageerd.....
De wrap werd door mijzelf verwijderd wegens niet meer om aan te zien en een slecht stuk werd gehouden met de vraag of de plaatser dit moest hebben voor de constructeur. Daarop ook geen antwoord.
Twee aangetekende brieven werden niet opgehaald en kreeg ik dus terug.
De persoon in kwestie voert zijn werkzaamheden nog steeds uit en is dus niet gestopt of failliet.
Het betreft een bestelling geplaatst en betaald door een vennootschap.

Dit is het relaas in het kort....

mava105

#12 , 19 mar 2014 12:56

Had je dat niet onmiddellijk kunnen zeggen.

wingman
Topic Starter

#13 , 19 mar 2014 12:58

Had je dat niet onmiddellijk kunnen zeggen.
Ik wil gewoon een correcte raadsman en dan doen de details toch niet terzake? Vandaar dat ik deze niet had gegeven.

Franciscus

#14 , 19 mar 2014 15:44

Gezien geen consument gaat dit over een mogelijke fout tussen firma's.
En valt niet onder consumentenrecht.

http://www.advocaat.be/Pages/SearchLawy ... Dd=0&log=1" onclick="window.open(this.href);return false;

wingman
Topic Starter

#15 , 20 mar 2014 08:05

Gezien geen consument gaat dit over een mogelijke fout tussen firma's.
En valt niet onder consumentenrecht.

http://www.advocaat.be/Pages/SearchLawy ... Dd=0&log=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Onder welk recht valt dit dan?

Terug naar “Consumenten Koop”