Herziening allimentatie(wat te verwachten)

Peterken
Topic Starter

Herziening allimentatie(wat te verwachten)

#1 , 12 feb 2008 11:29

Sinds kort heb ik een herziening aangevraagd voor de hoogte van de allimentatie dat ik moet betalen aan te passen; Samen met de exra kosten,en de kleding dieik moet aankopen als de medische kosten is dit voor mij niet meer financieel te dragen. Niet dat ik het niet meer wil, maar mocht het standaardbedrag iets naar beneden gaan bv 100€, zou ik in de extra kosten beter kunnen tussenkomen. Ik heb een aanvraag ingediend bij het verdegerecht. Wat kan ik juist allemaal verwachten. Dit alles heb ik proberen te vermijden door met mijn ex erover te praten maar deze weigert elke conversatie. Vindt dit zeer jammer dat ik het op deze manier moet proberen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
pieterverherstraeten
Contacteer: Website

#2 , 14 feb 2008 12:51

geachte,

ervaring leert mij dat U toch best een advocaat raadpleegt. U zal enkel een verlaging kunnen krijgen indien er gewijzigde omstandigheden zijn, zoals bv. een inkomstendaling voor u of een inkomstenstijging voor uw ex.

mvg,

Pieter Verherstraeten

citroentje

#3 , 14 feb 2008 16:06

zins wanneer zijn kleren een extra kost naar mijn mening gaat dat naar de ouder die de kinderen bij zich heeft.
Mij vriend en mij ex man, moeten ook niet de helft van de kleren doen.Wat staat er in de akte van speciale extra kosten,dat telt voor schoolkosten en eventueel uitstappen van de school of jeugdbeweging,mediche kosten.

Reclame

Peterken
Topic Starter

#4 , 14 feb 2008 16:49

zins wanneer zijn kleren een extra kost naar mijn mening gaat dat naar de ouder die de kinderen bij zich heeft.
Mij vriend en mij ex man, moeten ook niet de helft van de kleren doen.Wat staat er in de akte van speciale extra kosten,dat telt voor schoolkosten en eventueel uitstappen van de school of jeugdbeweging,mediche kosten.
Tja zij weigert kleren mee te geven, en ze stuurt de kids met kleding naar mij waar ik ze echt niet mee kan laten rondlopen, dus koop ik er gepaste kleding voor. Dit is voor mij geen probleem natuurlijk moest ik het financieel kunnen, maar dat is niet het geval. Wat de akte betreft die is ongelooflijk eenzijdig opgemaakt. Beetje mijn eigen fout natuurlijk maar ik wou indertijd heet de scheiding zo snel mogelijk achter de rug. Soms vraag ik mij af waarom het allemaal zo moeilijk moet gaan, dit is toch niet in het voordeel vd kids. Die zijn ondertussen oud genoeg om te weten wat er aan de hand is. Ik probeer wel met hen daar zo open mogelijk over te praten.

Terug naar “Echtscheiding”