omgangsrecht?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: omgangsrecht?

#16 , 15 mar 2014 13:43

Kan u verhuizen naar ergens anders?
U moet uw adres niet doorgeven aan hen.
Ga naar het ocmw van uw gemeente de sociale dienst en vraag daar informatie.
Spreek met uw arts.
U kan ook naar een CAW ..www.caw.be
of via SLAchtofferZorg van uw lokale politie...
Deze zullen u wel doorverwijzen naar een andere organisatie maar het kan ook zijn dat ze (via de politiediensten die grootouders ineens op het matje roepen als deze strafbare feiten hebben gedaan). Jeugdpolitie (jeugdbrigade) kunnen vb een sociaal onderzoek (laten) opstarten
Via het forum staan we te ver af van uw concrete situatie ...
Enkel de biologische vader zou recht kunnen verkrijgen ALS hij met toestemming van de moeder ( ouder) het kind erkend.
PAS dan komen de grootouders in beeld en zomaar uw kind afnemen vergeet dat maar ... daar moet een dreigend gevaar zijn voor de gezondheid en integriteit van het kind...
Hoe gaan ze dat bewijzen.

Als zij u lastig vallen is dat stalking ( belaging)
Als zij kwaad spreken over u in het dorp dan kunnen ze vervolgd worden voor laster en eerroof, lasterlijke aantijgingen enz enz..
Het beste is dat u steeds bij alle feiten aangifte bij de politie doet en zo een dossier opbouwt.

Een goede gerechtelijk officier bij de politie weet wat hij/zij hier kan doen om u ook wat dat aspect te ondersteunen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bloempje123
Topic Starter

#17 , 16 mar 2014 22:08

amai nu gaan ze toch wel ver, een dealer van mijn ex vriend vraagt vriendschap via facebook,
denken die nu echt dat ik stom ben of wat?

Franciscus

#18 , 16 mar 2014 22:25

Begin dan maar om uw facebookpagine VOLLEDIG af te schermen.
In uw vriendenkring zal je wel iemand hebben die u desnoods kan helpen.

Reclame

bloempje123
Topic Starter

#19 , 17 mar 2014 09:26

ik ga facebook stopzetten dat zal het beste zijn

bloempje123
Topic Starter

#20 , 15 apr 2014 12:26

vandaag verzoekschrift gehad van jeugdrechterbank ik moet op 2 mei 2014 naar de rechter
mijn ex vriend heeft een verzoek ingediend, hij zegt ook dat hij het kind erkend heeft op 2 aapril ik weet van niets!
in de brief staat dat ik elke contact met hem weiger en dat hij zijn kind niet mag zien!
ik heb hem al 11 maanden niet meer gehoord of gezien, wat gaat de rechter van mij
ik zal wel een slechte mama zijn die haar kind van de papa weghoud

bloempje123
Topic Starter

#21 , 16 apr 2014 08:46

hoe kan ik vader een kind erkennen zonder toestemming van de moeder?
ik ben nooit gehuwd, en heb niet wettelijk samengewoond?

Franciscus

#22 , 16 apr 2014 19:20

Biologische vader kan dat maar hoe hij dat moet doen is hier dacht ik al uitgelegd.
Uitleg is hier gegeven en ook de nodige contactgegevens/personen.
Neem daar eventueel terug contact mee op.

Terug naar “Andere”