rechten op een forum

Laura33
Topic Starter

rechten op een forum

#1 , 11 mar 2014 13:51

Ik post al jaren op een forum, over mijn gezin, over mijn kinderen, over mijn man...over van alles eigenlijk.
Ondertussen ben ik gescheiden, mijn ex man wordt de vriend van de Moderator.
Ik meld aan een online vriendin dat ik niet meer ga posten gezien mijn ex man een relatie heeft met iemand van het forum (ik heb geen naam genoemd, geen nickname, geen echte naam, gewoon "iemand")
bericht wordt verwijderd, ik krijg een ban

kan dit zomaar? kan de moderatie voor zoiets een ban geven?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lightning

#2 , 11 mar 2014 13:54

Ja

Laura33
Topic Starter

#3 , 11 mar 2014 13:57

Met welke reden?

Reclame

Lightning

#4 , 11 mar 2014 14:07

Zolang er geen discriminatie in het spel is, is een beheerder vrij te bepalen wie hij toelaat op zijn forum.

Laura33
Topic Starter

#5 , 11 mar 2014 14:16

Begrepen.
Ik word duidelijk geviseerd omdat ik de ex ben van haar vriend. Is dat geen discriminatie?

pas op, ik vind het zelf absurd dat ik deze vraag hier moet stellen, maar ik vind het even absurd dat ze haar macht als Moderator gebruikt om mij te bannen

Oude Belg

#6 , 11 mar 2014 15:24

Discriminatie is in België verboden als het gaat over Vermeend ras, Nationaliteit, Huidskleur, Etnische afkomst, Nationale afkomst, Geslacht, Leeftijd, Seksuele geaardheid, Burgerlijke stand, Geboorte, Vermogen, Politieke overtuiging, Filosofische overtuiging, Geloofsovertuiging, Taal, Gezondheidstoestand, Handicap, Lichamelijke kenmerken, Genetische kenmerken, Sociale afkomst.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Jef 007

#7 , 11 mar 2014 21:26

zelfs op dit forum kan men iemand bannen zonder reden
laat de reglementen maar ééns!!

Jef 007

#8 , 11 mar 2014 21:46

LEES de reglementen...

Terug naar “Andere”