Dat mag absoluut niet!!!!Gaat het hier om een woning of een appartement?
Een studio, ik zal hem dan gewoon mededelen dat ik 2 maanden niet hoef te betalen doordat hij mij 2 jaar teveel heeft aangerekend of mag dit niet?
Neen, wel een vast bedrag namelijk 350 euro per maand (de huur) waar ik nu wel al 2 jaar 375 voor betaal.Zijn er algemene kosten in het huurcontract opgenomen? in de vorm van een maandelijks voorschot of een vast bedrag?
Dus hij mag mij wel bedriegen? Eigenlijk heb ik hem gewoon al reeds een voorschot van 2 maand betaald dus mag ik gewoon 2 maanden niet betalen aangezien ik dit alreeds betaald heb toch?Dat mag absoluut niet!!!!Gaat het hier om een woning of een appartement?
Een studio, ik zal hem dan gewoon mededelen dat ik 2 maanden niet hoef te betalen doordat hij mij 2 jaar teveel heeft aangerekend of mag dit niet?
Het is nooit een officiële verhoging geweest gewoon een papier in de bus dat het nu 375 is ipv. 350 door onvoorziene kosten blablabla. Dan kan hij de kosten gewoon ieder jaar opslaan en moet ik maar naar de rechter stappen op mijn kosten?Zoals ik al zei mag dat niet. Enkel bij vonnis kan vastgesteld worden dat de verhoging onterecht was.
Door de hogere huur (of kosten) te betalen is het officieel geworden.Het is nooit een officiële verhoging geweest gewoon een papier in de bus dat het nu 375 is ipv. 350 door onvoorziene kosten blablabla. Dan kan hij de kosten gewoon ieder jaar opslaan en moet ik maar naar de rechter stappen op mijn kosten?Zoals ik al zei mag dat niet. Enkel bij vonnis kan vastgesteld worden dat de verhoging onterecht was.
Dus als ik volgende maand het dubbele betaal dan is dit de officiële huur geworden klopt toch niet?Door de hogere huur (of kosten) te betalen is het officieel geworden.Het is nooit een officiële verhoging geweest gewoon een papier in de bus dat het nu 375 is ipv. 350 door onvoorziene kosten blablabla. Dan kan hij de kosten gewoon ieder jaar opslaan en moet ik maar naar de rechter stappen op mijn kosten?Zoals ik al zei mag dat niet. Enkel bij vonnis kan vastgesteld worden dat de verhoging onterecht was.
Wat staat er in het huurcontract ivm de kosten van de verzekering?
Hebt uzelf ook nog een verzekering moeten afsluiten?