#6 , 24 jan 2014 21:06
beste, ik denk dat het iets ingewikkelder wordt... ik heb mijn opzegbrief dinsdag 21 januari afgegeven met de opzeggingstermijn vanaf die dag. de onthaalmoeder wou deze niet ondertekenen, ze had geen tijd en wou eerst met haar man overleggen (moet toch niet dacht ik). tot op vandaag heb ik nog geen ondertekende versie gekregen van haar. Haar man gaat een brief opmaken zegt ze met de vermelding dat de opzegperiode ingaat vanaf 1 februari. Volgens haar boekhouder moet de opzegperiode starten vanaf de volgende maand omdat wij een vast maandbedrag betalen aan het begin van de maand. (?)
ik heb haar ook naar de waarborg gevraagd. we moeten de maanden feb en mrt nog eerst betalen en dan krijgen we de waarborg terug. in het contract staat : "bij ondertekening van het contract w 2 maanden aangerekend (dit is contant betaald, niet op een rekening gestort, staat wel op het contract vermeld dat het betaald is). de waarborg w teruggegeven op het einde van het contract na aftrek van ev tegoeden of vergoeding voor contractbreuk(zie opzeggingstermijn). er moet minstens 2 maanden opvang geweest zijn vooraleer de waarborg kan teruggegeven worden." dit laatste is van toepassing want wij zijn bij haar in opvang van 21 okt 2013.
ik ben een beetje bang dat ze ons aan het lijntje wil houden om nog een maand extra te verkrijgen of iets anders..., waarom moet zij een brief opmaken voor opzeg? het zijn wij toch die de opzeg doen... ik weet niet goed wat hiervan te denken en hoe dit gaat aflopen...