Ik weet wel dat dat later goed komt en dat zijn ex haar verdiende loon krijt..
Alleen is mijn vriend er nu niets mee.. Hij mist zijn kinderen.. Hij is altijd een hele goede papa geweest.. Zijn zoon heeft tegen de rechter gezegd dat hij zijn vader meer wou zien.. Hoeveel meer hebben die gevraagd..
Hij zei dat hij een week/week regeling wou..
De dochter, daar weten we het niet zo goed van. Tis een mama kindje en staat erg onder invloed van de mama..
Dat dit alles zo lang duurt is omdat zijn ex eerst zei dat de kids niet naar de papa wilden, dat de papa niets met de kinderen inzat, dat ze voortdurend zaten te wenen..
Dat mijn vriend ze onder druk zet en niets om hun school inzat..
Zo van dat allemaal.. De rechters hebben dat precies geloofd.. Dit zonder bewijzen..
In beroep gaf ze dan toe dat de zoon wel wou en dat de vader eigenlijk wel een goede vader was..
Toch wil ze niet aan tafel zitten..
Dit is enkel om het financiele.. Mijn vriend wil haar het kindergeld laten, zodat ze voor de kids kan zorgen in haar week.. Dit is voor haar nog niet genoeg..
Het zal nooit genoeg zijn.. Zij vindt dat ze recht heeft op heel het kindergeld..
Dit is al bijna 2 jaar bezig.. Heel vermoeiend allemaal.. Zeker omdat we niet weten hoe of wat.. We staan hier precies ter plaatse te trappelen..
Echt frustrerend;;
Dan zegt zijn ex akkoord te gaan met bi-locatie want zo heeft ze weer tijd voor zichzelf.. Dit alles moet dan ook maar gebeuren hoe zij het zegt en als ze genoeg geld krijgt..
Ik hoop dat we snel horen van de rechtbank, want ik dacht we het verslag niet mochten lezen..