Annulatie treinreis

evgoeth
Topic Starter

Annulatie treinreis

#1 , 24 dec 2013 09:04

Ik plan om op 19/11 naar Londen te gaan met de trein.

Ik wordt echter het weekend ervoor ziek en dien te annuleren.

Ik ga naar de dokter en laat de papieren die zij mij bezorgen invullen.
Ik bezorg hen alles op 29/11. Geen antwoord van hun kant.

Ik stuur een reminder op 10/12, weer geen antwoord van hun kant.

Vandaag heb ik nogmaals een reminder gestuurd naar elk e-mailadres dat ik van deze firma heb (een grote verzekeraar).

Wat onderneem ik als ik weer niks hoor? Een aangetekende zending?

Belachelijk eigenlijk, het is misschien iets meer dan 100 euro en ne mens moet bijna hemel en aarde verzetten om het te krijgen ...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
artemis

#2 , 24 dec 2013 09:56

De voorwaarden van de annulatieverzekering eens nalezen. Mogelijk is er een franchise die hoger is dan 100 euro.

artemis

#3 , 24 dec 2013 11:13

http://www.magroup-online.com/EST/BE/NL ... nl_TCs.pdf

Er is een vrijstelling van 30€. Bijkomend zijn er nog dossierkosten dewelke in niet meteen terugvind.

Reclame

evgoeth
Topic Starter

#4 , 26 dec 2013 16:57

Ja, dat heb ik ook gelezen in de voorwaarden.

Maar tot nu toe nog steeds geen antwoord, ik kreeg wel een antwoord op mijn mail die ik deze week verstuurde dat ze het gaan doorgeven aan de betrokken dossierberheerder.

Maar ik vind het toch raar dat je, als je je reis moet annuleren, meer dan een maand moet wachten vooraleer er maar iets wordt meegedeeld.
Laat staan een terugbetaling, direct betalen altijd, en om terug te krijgen moet je hemel en aarde verzetten ...

Juist toch?

Terug naar “Algemeen”