de ex van mijn vriendin...

hanswen
Topic Starter

de ex van mijn vriendin...

#1 , 13 jan 2008 18:14

de ex van mijn vriendin kan het maar niet verkroppen dat ze uit mekaar zijn. daarom zit hij pertinente leugens over mij te vertellen tegen haar alsook per sms.

mijn vraag is : kan ik klacht indienen voor laster en eerroof adh van die bewuste sms-en?

ikzelf ben drie jaar geleden gescheiden en heb een "normaal" contact met mijn ex, heb zelf een zoontje van 6 dat om de twee weken bij me is en die dolgraag bij beiden is. ik stel die vraag ook om mijn zoontje te "vrijwaren" want ik weet niet tot wat de ex van mijn vriendin nog in staat is :cry:

graag een antwoord aub?
alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
hanswen
Topic Starter

#2 , 13 jan 2008 18:21

effe ter verduidelijking : die sms-en zijn naar mijn vriendin gestuurd en niet naar mij.

dank je wel

rambina

#3 , 13 jan 2008 18:52

Volgens mij kun je daarmee naar de politie gaan en daar de situatie uitleggen. Hun die smsen laten lezen en laten registreren.
Dan gaat de politie een PV opmaken en die ex contacteren want die mag natuurlijk ook zijn kant van het verhaal doen.

Als het niet te erg is en niet te vaak voorkomt kun je die smsen en leugens best negeren. Dan houdt hij vanzelf op.
Zolang je vriendin hem niet gelooft dan zou ik hem laten.
Tenzij het te erg wordt of als je voelt dat je bedreigt wordt..
justice will be done

Reclame

brice3010

#4 , 21 jan 2008 20:30

Niks van aantrekken; als je vriendin wat verstand in haar hoofd heeft en van je houdt zal ze wel weten "waar het vandaan komt".
de ex van mijn vriendin kan het maar niet verkroppen dat ze uit mekaar zijn. daarom zit hij pertinente leugens over mij te vertellen tegen haar alsook per sms.

mijn vraag is : kan ik klacht indienen voor laster en eerroof adh van die bewuste sms-en?

ikzelf ben drie jaar geleden gescheiden en heb een "normaal" contact met mijn ex, heb zelf een zoontje van 6 dat om de twee weken bij me is en die dolgraag bij beiden is. ik stel die vraag ook om mijn zoontje te "vrijwaren" want ik weet niet tot wat de ex van mijn vriendin nog in staat is :cry:

graag een antwoord aub?
alvast bedankt
"wanneer je verdrietig bent kijk dan opnieuw in je hart en zie dat je huilt om wat je vreugde schonk" Kahlil Gibran.

Bart
Beheerder
Juridisch actief: Ja

#5 , 21 jan 2008 21:08

Dit ruikt naar stalking

Terug naar “Echtscheiding”