Op 26 februari gaan mijn ex en ik voor de tweede keer tekenen op de rechtbank. Alles leek in orde tot vandaag.... Ik heb uitgevonden dat mijn ex niet geregistreerd staat in de gemeente die wel is doorgegeven op de akte en aan de rechtbank. Omdat wij co ouderschap hebben aangevraagd is zij niet ver van de echtelijke woning gaan wonen en onze zoon gaat daar ook naar school. Ik kon hem dan gemakkelijk halen en terugbrengen. Nu vind ik uit dat zij twee weken voor onze verschijning op de rechtbank gaat samenwonen en dat zal niet bij de deur zijn. Onze zoon is blijkbaar ingeschreven in een andere school en zal daar na het krokusverlof samen met de kinderen van haar partner naartoe gaan. Wat kan ik hier aandoen? Zij leeft onze overeenkomst totaal niet na en houd zich aan geen enkele regel. Doch ik zou willen dat onze scheiding die datum word uitgevoerd want dit spelletje heeft nu lang genoeg geduurd. Kan zij dit zo maar allemaal? en mag zij zomaar zonder mijn toestemming onze zoon verhuizen en op een andere school plaatsen.
alvast bedankt