Goedenavond,
2 weken terug heb ik een ongeval gehad met de wagen van het werk, in slaap gevallen achter het stuur.
Deze is per total, omdat ik eigenlijk niet met de wagen mocht rijden kan ik deze dus uit eigen zak betalen.
Bij het ongeval heb ik ook 2 betonnen kopmuren/duikers die in de gracht/beek steken beschadigt.
Nu omdat ik niet met de wagen mocht rijden kan ik dus de wagen en de schade aan de kopmuren zelf betalen.
De verzekering van de firma legt geen klacht neer omdat we het onderling regelen. (schade wagen/kopmuren.)
De politie stuurde mij een brief voor verhoor de eerste week na het ongeval. (Ongeval met gewonden.)
Nu omdat ik niet kon komen naar het verhoor was het met een simpel telefoongesprek afgehandeld.
(Heb hen verteld dat ik was in slaap gevallen achter het stuur en dat ik me niet veel meer kon herinneren.)
Maar tijdens het verblijf in het ziekenhuis(1week ziekenhuis) melde een dokter me dat er alcohol in men bloed aanwezig was.
Nu de politie was pas ter plaatste wanneer ik dus al onderweg was naar het ziekenhuis.
Deze hebben dus geen ademtest afgelegd, maar is het mogenlijk dat het ziekenhuis de politie verwittigd IVM het alcohol dat werd gevonden in mijn bloed?
En kan het zijn omdat er pv werd opgesteld (ongeval met gewonden?) dat er dagvaarding in de bus komt vallen?