vakantie verhuur

koenm
Topic Starter

vakantie verhuur

#1 , 02 nov 2013 19:37

Hallo,

Heb een appartement gehuurd voor 1 week (belgische kust), en neem de optie om dit te laten kuisen na men verblijf.
Als ik ter plaatse kom stel ik vast dat het appartement niet is gekuisd, oven zit vol met vet resten, aanrecht is vies, tafeldoek is beschimmeld, glasscherven onder de zetel etc...
Ik ga terug naar het immo kantoor om een oplossing te zoeken maar het enige wat ze voorstellen is op maandag een kuisploeg te sturen en dan zie ik af van iedere andere eis.
Ik had gevraagd dat ze mij een garagebox (80€/week) ter beschikking stelde en alsnog een ploeg maandag om te kuisen maar dit werd zonder meer geweigerd. En als ik daar niet tevreden mee ben moest ik maar zelf kijken.
NU wil ik hen in gebreke stellen maar kan dit ? en waarschijnlijk komt daar nooit geen gehoor op.
Heeft iemand ervaring met toeristisch verhuur in belgie?

alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro

#2 , 02 nov 2013 22:28

Waarom hebt u dan niet aanvaard dat een kuisploeg zou komen poetsen?
Wat heeft de garagebox hiermee te maken?

Hebt u bewijzen van de staat waarin het appartement zich bevond?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

koenm
Topic Starter

#3 , 03 nov 2013 07:54

Omdat ze zelf aanhaalde dat de kuisvrouw de slechte staat niet ging verbeter en ik zou afzien van verdere klachten.
Als ik 1000€ betaal voor 1 week verwacht ik een proper appartement vanaf dag 1 niet vanaf dag 4

Reclame

roharro

#4 , 03 nov 2013 12:57

Indien er meer aan de hand was dan de staat van reinheid van het appartement dan zou ik ze alleszins per aangetekende brief om een gedeeltelijke terugbetaling verzoeken.
Foto's zouden zeker helpen om één en ander aan te tonen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

koenm
Topic Starter

#5 , 03 nov 2013 13:21

Ik heb een hele lijst van gebreken die gaan inderdaad over meer dan reinheid. Alvast bedankt coor de hulp.

Terug naar “Huren”