Telt een situatieschets die als bijlage bij het EAF word gevoegd? Of dient men dit op het EAF zelf in te vullen?N
Er is wat weinig plaats op het eaf zelf, vandaar de vraag.
FOUT.De schets moet op de plaats van het ongeval worden gemaakt op het EAF, en dit moet door beide partijen worden ondertekend. Niets verbied u echter later thuis een duidelijke schets te maken en als bijlage bij te voegen. ze werd echter niet ondertekend door tegenpartij en is dus niet bindend voor deze laatste.
Technisch gezien is een briefje achterlaten met u gegevens ...vluchtmisdrijf...FOUT.De schets moet op de plaats van het ongeval worden gemaakt op het EAF, en dit moet door beide partijen worden ondertekend. Niets verbied u echter later thuis een duidelijke schets te maken en als bijlage bij te voegen. ze werd echter niet ondertekend door tegenpartij en is dus niet bindend voor deze laatste.
Men is NIET verplicht een EAF te ondertekenen of een EAF in te vullen op de plaats van het ongeval.
Echter,
EAF dient nog ingevuld te worden, tegenpartij heeft na de aanrijding van het voertuig, zijn gegevens achtergelaten op ons voertuig. (eerlijke mensen bestaan dus nog)
Ook een getuige heeft zich kenbaar gemaakt.
Na contact met de persoon die onze wagen heeft aangereden, heeft hij zijn fout erkent, en wil do 24/10 het EAF bij mij thuis komen invullen.
Ik heb dus het EAF ingevuld voor zover ik kon, op plaats van de schets verwezen naar bijlage, bijlage bevat een situatieschets die ik zonet klaargemaakt heb, waar de partijen elk hun versie kunnen neerpennen op alle exemplaren + handtekening en zo elk een gehandtekend exemplaar hebben.
Uit uw antwoord kan ik afleiden dat een gehandtekend exemplaar geldig is?