compromis niet in overleg ontbinden

Daisy10
Topic Starter

compromis niet in overleg ontbinden

#1 , 23 okt 2013 13:01

We willen graag het compromis in overleg ontbinden, omdat er naar ons gevoel van alles is fout gegaan. We zijn waarschijnlijk wel dom geweest, maar voor ons is het ook de eerste keer dat we een huis verkopen, we hadden ons natuurlijk beter eerst grondig geïnformeerd, maar dat is praten na de vaak.

Hoe kunnen we dit best regelen? Schrijf ik best een aangetekende brief naar de kopers? Kwestie van niet meer voor verrassingen
komen te staan?

Wat zet je in zo een overeenkomst voor het compromis te ontbinden en waar stuur je het naartoe? De verkoopsovereenkomst moet daar ook aan toegevoegd worden?

Kun je dit samen met de kopers afhandelen of ga je hiervoor best bij de notaris?

Ik weet het veel vragen, en waarschijnlijk schudden er nu mensen met hun hoofd.
Het is waar : Bezint eer ge begint. Wijze les.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
KimSe

#2 , 23 okt 2013 13:11

Als jullie kopers hiermee akkoord zijn kan dit inderdaad in onderling overleg gebeuren.
Als je reeds een notaris hebt geraadpleegd zou ik vragen dat hij het nodige doet voor de ontbinding, maar in principe kan je dit zelf.

Als jullie kopers niet akkoord zijn kunnen zij de verkoop afdwingen, pols dus eerst even of zij akkoord zijn de compromis minnelijk te ontbinden.

Reclame

Terug naar “Andere”