Een koppel huurde in een app van me en zijn er na 3j uitgegaan.. mr met heel wat schade.. laminaat was ondergeplast van hun honden, daarmee 5m2 omzeep in het midden van de living van de 50m² (scheef getrokken).
Eigenl veel meer van de parket( mr daar kon ik nog mee leven), mr die 5m2 is h ergste.
Keuken was omzeep: deurtjes hingen af en de kasten waren ook rot van binnen. (hoe doe je zoiets?)
Ook plakte alles (keuken, leefruimte, badkamer, … van de vloer tot de muren) --> Niets gekuist dus.
Overal gaten in men muren van nagels en vijzen..
2 keuken tegels gebroken (de vloer).
Toen ik toekwam met men makelaar voor de pltsbeschrijving, lagen er nog opentrokken zakken chips in de kasten.
Ook waren men muren en kasten ondergeplast door hun honden, tot 20cm hoogte. Dus overal vocht en geplak

En ze wisten het ook dat het erg was, daarom hadden ze de borg afgestaan op het moment zelf (via Korfina ondertekend) en nadien had ik nog een extra document opgestuurd met extra kosten (via aangetekende brief en in bijlagen het detail van de kosten raming + fotos van hun schade) => kostenplaatsje borg 1300 plus extra kosten 1300 euro..
De makelaar heeft dit alles opgestuurd en afgehandeld (via aangetekende brief)
Het bedrag dat ik vraag is heel goedkoop, geen werkuren gerekend, geen dure vervangingsstukken van men keuken besteld, geen dure parket = alles heel goedkoop berekend, zodat het nog te doen is om vr hun te betalen.
Men makelaar zei het ook.. Na 2weken sturen ze dat ze akkoord zijn dat ze de extra kosten ook zullen betalen, wel in schijven van 50 euro..
En heb dan gezegd dat ik akkoord ga op deze manier.
Nu 2 weken later(gisteren), sturen ze een aangetekend schrijven, dat ze niet meer akkoord zijn en enkel mr 400 euro willen betalen in totaal (dus mr 5m2 parket willen betalen en vr de rest niets).. tsss.
En men living is 50m2.. kan moeil een deel vervangen int midden v men living (parket 6j geleden gekocht)..
En al de rest..??
Nu heb fotos getrokken van de schade en meegestuurd met hun waarin ze zeiden dat het goed was, we betalen.
Dus eerst gaan ze akkoord met alles, zelfs via aangetekend schrijven en dan 2 weken later dan weer niet meer..
Nu mijn vraag is, hebben ze een voet om op te staan, na al deze documenten ondertekend te hebben..?
Ben echt nt moeil, mr tees is gewoon erg.
Buiten alle klachten gerekend van de medebewoners natuurlijk en het sluikstorten.
Verhuren heeft toch nog steeds e enorme keerzijde ook

Mvg