wat te doen als verzekering treuzeld bij waterschade

johan V
Topic Starter

wat te doen als verzekering treuzeld bij waterschade

#1 , 16 sep 2013 23:26

Beste,ik heb de indruk dat ik aan het lijntje gehouden word door mijn verzekering.Eerst werd belooft het nodige te doen (er kwam zelfs een expert ter plaatse),nu blijft alles aanslepen niettegenstaande alle bewijzen.Wat kan ik ondernemen om dit niet op de lange baan te schuiven en hoe? met dank Johan

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 sep 2013 09:51

Wat bedoel je juist met "aan het lijntje gehouden"? Hoe lang al?
Sommige verzekeringen durven wel eens treuzelen met het sturen van een expert, omdat na enige tijd( weken, maanden) de waterschade veel minder is geworden, omdat het water opdroogt.
Een vast tapijt bvb ziet er onmiddellijk na een leidingbeuk niet om aan te zien uit. Na enige weken, en als het zuiver water was, zie je er bijna niets meer van.

johan V
Topic Starter

#3 , 19 sep 2013 23:02

dag mava 105,het betreft hier waterschade en is reeds vanaf 21 juli 2012 doorgegeven,er zijn verschillende experts gekomen van de verzekeringen,waaronder die van mijn verzekering, die de schade vastgesteld hebben,ondertussen is het alleen nog verergerd.Ik probeer nu reeds enkele weken om de inlichtingen te verkrijgen via de verzekering en de aangestelde rechtsbijstand,tot op heden zonder resultaat(mails worden niet beantwoord)Ik ben huurder,geen eigenaar.groeten

Reclame

freelance

#4 , 20 sep 2013 14:23

Johan , ik wil verwijzen naar uw eerdere topic begin dit jaar : " Schimmel en vocht in huis " .
Herlees de raadgevingen die men geeft ivm. verzekeringen .
U kunt er van uit gaan dat verzekeringen u zeker aan het lijntje houden . Dit is een dood spoor .
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

Terug naar “Algemeen”