Hoi,
Ik ben door de RVA blijvend 33% arbeidsongeschikt bevonden omwille van narcolepsie. De procedure was in 2011 opgestart en volgens de vakbond zou mijn werkloosheidsuitkering niet zakken van de schijf waarin ik zat bij de opstart van de procedure, terwijl de procedure liep zou mijn werkloosheidsuitkering zakken maar dat zou nadien bij de toekenning van de 33% arbeidsongeschiktheid met terugwerkende kracht bijbetaald worden. Nadien zou ik in de oorspronkelijke schijf blijven uitbetaald worden.
De RVA zegt dat ik in de lagere schijf zal blijven. Dus wie heeft er nu gelijk? Ik vind op internet niet de juiste informatie en ik weet ook niet wie er nu gelijk heeft.
Ik ben tijdens heel de procedure deeltijds blijven werken en ben ook van plan dit in de toekomst te blijven doen! Mijn 33% arbeidsongeschiktheid is net omdat ik niet in staat ben voltijds te werken, maar ik zal dus nooit meer dan iets van een €700 per maand hebben. Financiëel weegt dit door en ik heb er niet voor gekozen om slechts deeltijds te kunnen werken, als ik het kon zou ik direct voltijds gaan werken!
Weet er iemand meer van wie er nu gelijk heeft, de vakbond of de RVA? Of waar ik me kan informeren om de juiste informatie te verkrijgen?
Alvast bedankt!