#1 , 02 jul 2013 18:10
Beste forumgenoten,
wegens pestrijen op het werk, ben ik nu al een tijdje in ziekenkas vanwege een depressie, sommige mensen raden me dan ook aan om ander werk te gaan zoeken of gaan doppen, voor mij is dit echter geen oplossing! momenteel zie ik een confrontatie met de pester en het management van de zaak niet zitten, maar ik laat me ook niet zomaar wegjagen.
de stappen zijn dus gezet via arbeidsgeneesheer en preventieadviseur, want de vakbond kon me toch niet helpen. dus ik weet dat als ik er klaar voor ben ik de confrontatie met de pester aanga.
Nu was mijn vraag eigenlijk, of het mogelijk is om een derde persoon mee te nemen naar dat gesprek om mij te steunen, zodat men mij daar niet kan afbreken en zeggen dat er van die pesterijen niets waar is, heb in het verleden verschillende keren het management hierover aangesproken, maar deze zeiden gewoon dat ik wat assertiever moest worden en dat ze de pester in kwestie helemaal zo niet kenden.
Ik had dus graag iemand bij dat gesprek gehad die kon aanduiden dat ik dus echt wel duidelijk heb geleden onder de pesterijen op mijn werk, een dat ook die pester gestraft word.
als jullie raad weten, ik wacht met een luisteren oor.
Vriendelijke groeten
G.Target