Betreft handelshuur, in onderlinge overeenkomst hebben wij de handelshuur bij de notaris laten ontbinden, zonder dat er enig recht is op schadevergoeding, ik heb daar ook de volledige huur voor augustus moeten betalen €2700, alhoewel het contract stopte op 19 augustus, die dag heb ik ook de sleutels afgegeven aan de nieuwe huurders.
Ik had gevraagd om dan de uitgaande plaatsbeschrijving op te maken, daar wij alles mooi opgekuist en in orde gezet hadden, maar er was daar toen geen tijd voor... Ondertussen heb ik reeds meermaals gevraagd om de plaatsbeschrijving te laten gebeuren, de nieuwe huurders baten het pand nu al 10 dagen uit en mijn vrees is, als er nu schade wordt gemaakt, of de inventaris klopt niet meer, de huisbaas dit zal verhalen op mij!
Wij hadden dit graag opgelost gezien, daar de huurwaarborg van €7500 mij toch toebehoort en ik deze graag wil terugkrijgen, want er was geen schade, maar ik heb de indruk dat ze alles zo lang mogelijk gaan rekken in tijd en daar heb ik nu eens geen zin in?
Hoe pakken wij dit best aan?