Allen,
Ik ben in een echtscheiding terecht gekomen, waarin er een notaris is aangesteld om de boedelscheiding uittevoeren, het heeft eerst een jaar geduurd voor hij in actie trad.
Daarna ging het echter van kwaad naar erger . De indruk onstond dat hij heel partijdig was, maar nog erger werd het toe hij uiteindelijk na 3,5 jaar zijn conclusie doorstuurde.
val niet van u stoel, maar uit dit document bleek dat hij niet alleen een copy paste had gemaakt, de namen van de vorige stonden er nog in
daarnaast stond er een valse verklaring in van mijn ex ? volgens hem en volgens hun had hij die zelf gemaakt
hij schreef dat een bepaalde elektriciteits firma mijn verwarming had geleverd en hij dit kon zien aan de hand van een ONLEESBARE factuur( ja u leest het goed en een bedrag van 5600 euro van een rekeningafschrift. het werd nog erger toen bleek dat hij een bepaalde factuur dubbel gebruikte, namelijk de leesbare variant voor een bedrag van 7,50 euro en de ONLEESBARE voor 5600.
Daarnaast begon hij allerlei zaken die niet in aanmerking komen ook te gebruiken zoals Verf op de muren voor vrij hoge bedragen
mijn ex advocate dierf naar deze notaris geen brieven te schrijven om hem er op te wijzen, ze vertelde letterlijk, ja kan niet van mij verwachten dat ik naar hem een brief stuur.
ik ben toen vanuit de kempen naar antwerpen getrokken om een advocaat daar te zoeken
hij heeft me gedeeltelijk geholpen
De betrokken firma die er niet mee te maken had en ook het notarishuis van antwerpen hebben vervolgens de notaris opgebeld om hem tot inkeer te brengen, maar blijkbaar zijn er bij die zich ontouchable voelen.
voor het verstrijken van de deadline ivm het defeinitieve papier van de notaris kon hij dit nog recht zetten, maar dat deed hij niet.
ik ben dan daags voor we naar de notaris moesten, naar de politie in antwerpen gestapt om klacht neerteleggen voor de valse verklaring ( op aanraden van men nieuwe advocaat)
op de zitting zelf schrokken beide partijen ( notaris en tegenpartij van dit gegeven) eerst wat pressie geprobeerd van hun kant, uiteindelijk is alles naar de rechtbank gestuurd, maar weer heeft de notaris de zaken aangepast zodat zijn rol niet naar boven kwam.
voor de zomer is er dan een zitting geweest van de rechtbank van eerste aanleg, en daar moest ik dan merken dat het volledige verhaal grotendeels in een doofpot is gestopt, gelukkig heb ik de notaris al in gebreke gesteld en kon hij niet anders dan de onleesbare factuur doorsturen ( bleek niet degen te zijn die we in zijn kantoor hebben gezien)
op 6 sep volgt de uitspraak???
ook al is de kans groot dat de helft niet weerhouden wordt, toch komt deze notaris ervanaf ( denkt hij)
welke stappen kunner er nog genomen worden en hoe kan er voorkomen worden dat hij dit de volgende keer weer doet??
als dit bij een boedelscheiding kan dan houd ik mijn hart vast wat hij bij de verkoop van huizen en dergelijke allemaal uithaalt??
ik dacht dat ik al veel gezien heb in mijn leven, maar??
het vermoeden is dat dit soort spelletjes tussen advocaten en notarissen al langer bezig zijn hier in de regio...
FRAUDE BESTRIJDING, dat ze maar eerst hier beginnen.....
en dan had hij nog het lef om al een voorschot te vragen van 2000 euro per partij...., reeds twee brieven gehad tot ik zen confrater belde en duidelijk gemaakt heb dat ik naar de politie stap als ik nog een brief krijg.
johan