(Gebrek aan) tapijtreiniging

oliviervanacker
Topic Starter

(Gebrek aan) tapijtreiniging

#1 , 09 aug 2013 16:46

Op dinsdag 30 juli werd mijn tapijt thuis opgehaald door x, een bedrijf met verschillende vestigen in Vlaanderen. In de offerte staat mooi welke behandelingen mijn tapijt ging ondergaan.

Op donderdag 1 augustus kreeg ik mijn tapijt al terug aan huis. De chauffeur vroeg een contante betaling van om en bij de € 115.
Na het vertrek van deze chauffeur constateerden we echter dat de tapijt helemaal niet gereinigd was. Integendeel: de oorspronkelijke natte plek was zelfs nog altijd nat. De geur van kattenurine is nog altijd even hard aanwezig. Ik vermoed dus dat er een misverstand moet geweest zijn.

Met positieve verwachtingen bel ik mijn contactpersoon bij dat bedrijf op en vertel ik wat we zopas geconstateerd hebben. Enige reactie die daarop volgt: "Dat kan ik mij niet inbeelden.", waarop hij het gesprek beëindigde. Daarna heb ik contact opgenomen met hun zetel te Oostende. De telefonist beloofde mij dat hij ging zoeken wat er is misgelopen en mij daarna terug te bellen. Hier heb ik nog steeds niets van vernomen. Daarna heb ik een mail gestuurd naar hun hoofdkwartier; geen reactie.

Welke stappen kan ik ondernemen?

Dank bij voorbaat!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
artemis

#2 , 09 aug 2013 19:36

de oorspronkelijke natte plek was zelfs nog altijd nat. !
Dit begrijp ik niet goed. Zelfs indien het tapijt niet gereinigd was dan zou de natte plek intussen opgedroogd moeten zijn.

Valerie H
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 okt 2016 16:32

Ik heb net hetzelfde voor met deze firma!!! Wat kan ik doen????

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”