plaatsbeschrijving is getekend en na 2 maanden dreig smsjes

kristof100%
Topic Starter

plaatsbeschrijving is getekend en na 2 maanden dreig smsjes

#1 , 04 aug 2013 08:54

Beste,

ik heb 2 maanden geleden mijn huurappartement verlaten. We hebben een fotoboek van plaatsbeschrijving van meer dan 150 foto's. Wij hebben op onze eigen kosten een nieuwe keuken geplaatst en nieuwe elektriciteit gestoken. (we hebben van de huurder weliswaar een korting gekregen op de huur gedurende enkele maanden) Ondertussen is het pand al 2 maanden verhuurd... en zend hij elke dag dat er nog 'afval' ligt op het dak. Moet ik dit nog gaan opruimen ook al is de plaatsbeschrijving getekend door de eigenaar, de nieuwe huurder en mezelf. Hij zegt dat hij dat afval niet op het dak had zien staan 'toen'.
Nu zend hij me de laatste dagen smsjes dat hij (de nieuwe huurder) stappen gaat ondernemen en dat ik dit moet oplossen.
Wat moet ik doen?

mvg en merci om me raad te geven.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 04 aug 2013 09:27

Als de plaatsbeschrijving getekend is door de verhuurder kan hij niets meer vorderen wat niet opgenomen is in de plaatsbeschrijving. Een AS sturen dat alles is afgehandeld en de plaatsbeschrijving is getekend, en dat u niet verantwooredelijk bent voor andere en latere schade.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

mava105
Juridisch actief: Nee

#3 , 04 aug 2013 10:53

Jij hebt geen enkel contractuele verbintenis met de huidige huurder. Je kan zijn berichtjes dus gewoon negeren.

Reclame

Sirkii

#4 , 04 aug 2013 20:43

Bovenstaand advies is (natuurlijk) correct doch als het uw afval is dan ga je dat toch alsnog opruimen als blijk van goede wil ?

Terug naar “Huren”